Da var en uke med ørebetennelse og sterk hodepine unnagjort. Det har resultert i null trening og særs lite søvn.
Kroppen begynner visst å bli vant til å være i litt aktivitet, så en uke på sofaen har vært helt jævlig rett og slett. Vondt i ryggen og rastløs i alle ledd, men hver bevegelse har gjort vondt. Gleder meg til å dra på skolen i morgen og til å komme tilbake på jobb senere i uka. Og ikke minst gleder jeg meg til å ta en tur på treningssenteret igjen! Og forhåpentligvis sovner jeg som et lite barn i morgen kveld!

image
Treningsbagen er klar til i morgen!

Treningsbagen er klar til i morgen, eller litt senere i dag heter det kanskje!

Nå ser jeg på Super Bowl, og jeg skjønner absolutt ingenting av det, så jeg håper det kjeder meg sånn at jeg sovner snart. Sånn det ser ut for meg er det bare mølje, noen legger seg ned og så går alle litt rundt mens dommeren tenker seg om eller noe, før de gjentar det hele til det kjedsommelige.

image
Etter at alle har gått rundt får vi se dommeren si et eller annet jeg ikke skjønner..

Etter at alle har gått rundt får vi se dommeren si et eller annet jeg ikke skjønner..

Ellers har dagen i dag gått med til bollebaking, fulgte den vanlige oppskriften jeg har brukt før, men byttet ut sukker med Fedon sin smart sweetener. Det sto at den var 1:1 i forhold til sukker i mengde. Mulig jeg ikke er så vant til søte smaker lenger, men jeg syntes det ble litt for søtt da, så man kan nok med hell bruke litt mindre av den enn vanlig sukker. Og siden det var Fastelavn hører jo krem og syltetøy til og. Jeg spiste en halv bolle med syltetøy fordelt litt utover kvelden, fant ut at krem ble litt «overkill» for min del, men samboer og barn ble fornøyd med hele pakka! 🙂

For spesielt interesserte: Som jeg har nevnt tidligere i en annen post så sliter jeg jo litt med magen etter operasjonen, men nå tror jeg jeg har funnet et produkt som funker! Det er en type probiotic som man skal ta hver dag, begynte for en uke siden, og de siste 4 dagene har jeg vært på do hver dag uten problemer! Vet at det er for tidlig å trekke en konklusjon enda altså, men det er lov å håpe at det fortsetter! 😉

image
Søte små kapsler som er lette å svelge!

Søte små kapsler som er lette å svelge!

Også må jeg få si at det var faktisk litt stas med det der half-time showet på Super Bowl altså, men ikke god nok grunn til å gjøre det til en tradisjon å bli sittende oppe.

Legg igjen en kommentar